Ważne:





poniedziałek, 15 lipca 2013

WAŻNE
Hej :) Zaczęły się wakacje i myślałam, że będę miała więcej czasu na pisanie, ale okazało się inaczej. Przyjechała do mnie przyjaciółka ze Szkocji i jedziemy do mojej siostry nad morze, więc nie mam pojęcia kiedy i w jakich odstępach czasu będą pojawiały się rozdziały. Nie chcę nic obiecywać, żeby obeszło się bez rozczarowań. Dlatego proszę Was o cierpliwość i przepraszam, że tak wyszło :( Będę starała się pisać kiedy będę sama i miała chwilę wolnego.
Kocham Was i dziękuję za miłe komentarze. Ciesze się, że się Wam podoba ;) x
B.

6 komentarzy:

  1. Szkoda.. ;c
    Ale będę czekać :D

    Miłych wakacji
    Pozdrawiam
    Daria :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominuję Cię do The Versatile blogger :)
    Syl xx from mywaytobehappy95.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nadal czekamy i mamy nadzieję że wrócisz :D
    Pzdr :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej ;* Kolejna nominacja ode mnie ;D
    Nominuję Cię do Versatile Blogger Award! Szczegóły u mnie! ;* Syl xx
    mywaytobehappy95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny nagłówek! :) kiedy nowy rozdział?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) cieszę się, że się podoba.
      Postaram się dodać dzisiaj w nocy bo właśnie kończę, ale nic nie obiecuję ;) xx

      Usuń